Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

World of Warcraft: Legion – zmiany w trybie PvP
Firma Blizzard przyzwyczaiła nas do tego, że przy okazji mniejszych i większych aktualizacji oraz rozszerzeń wprowadza różne zmiany w mechanice swoich tytułów, testując nowe rozwiązania i dostosowując grę do wymagań użytkowników. Nie inaczej będzie w przypadku kolejnego rozszerzenia do sztandarowej produkcji MMO amerykańskiej firmy – World of Warcraft. Na oficjalnej stronie Battle.net opublikowano w ostatnim czasie obszerny wpis przybliżający zmiany, jakie Legion wprowadzi w trybie PvP.

Przede wszystkim, za punkty honoru i podboju nie będziemy już mogli kupować uzbrojenia. Zamiast tego, po osiągnięciu maksymalnego stopnia doświadczenia, nasza postać zacznie zdobywać punkty honoru za walki rozgrywane na polach bitwy i arenach, które pozwolą z kolei na zwiększanie poziomu honoru, aż do 50. Za awans będziemy otrzymywać złoto, moce dla naszego artefaktu oraz użyteczne jedynie w trybie PvP talenty honoru. Ich działanie ma uzupełniać funkcjonowanie standardowych talentów, poszerzając nasz wachlarz zachowań w trakcie potyczek i różnicując strategie stosowane przez graczy. Będziemy je zdobywać po kolei w miarę osiągania coraz wyższego poziomu honoru.

Dużych zmian doczeka się również ekwipunek. W momencie dołączenia do instancji PvP statystyki naszych przedmiotów zostaną wyzerowane, a w zamian za nie otrzymamy z góry ustalony zestaw bonusów dopasowanych do naszej specjalizacji. Wyłączone zostaną również wszystkie modyfikatory wynikające z posiadania zestawu, zaklęć czy bonusów legendarnych. Nie oznacza to, że w trakcie pojedynków wszyscy gracze danej klasy będą dysponować identycznym ekwipunkiem. W zależności od poziomu naszych przedmiotów zostaną nam doliczone niewielkie modyfikatory do różnych statystyk, tak by odpowiednio zróżnicować całą rozgrywkę.

Motywacje firmy Blizzard wydają się w przypadku tych zmian dość jasne. Amerykański wydawca i deweloper chce wyrównać szansę wszystkich walczących w trybie PvP, tak by o zwycięstwie decydowały przede wszystkim zdolności graczy i umiejętność wykorzystania atutów swojej klasy postaci, a nie posiadanie określonego ekwipunku.

Oprócz tego zmianom ulegnie system przyznawania ekwipunku za udział w walkach czy sposób rozliczania osiągnięć sezonowych. Zostaną również wprowadzone punkty prestiżu, które wyzerują poziom honoru i pozwolą na dalsze zdobywanie punktów honoru w walkach PvP. Otrzymamy przy tym unikalne skórki, mounty i inne dodatki.

Źródło:
"Arantasar" - GRY-OnLine
Klemens
2015-12-18 17:29:31
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow